Wednesday, December 17, 2008

Change always come, and has just come now and its keep changing

Nape aku pilih tajuk nie? bersesuaian dgn keadaan aku alami hari ini...
aku mc harini..so tak pegi keja la jwbnya..duk umh,tdo..lepas mkn ubt tahan sakit dan angin...

half day gak aku lelap...sblm terlelap,aku terima text sms dari geng ofis aku "bai, mu kena masuk bmo da.xxxxx ckp...instruct by xxxxx", xxxxx.


aku takleh dedahkan dari siapa,sbb artikel ni dah publish kat viewers dan readers yg melencong ke blog aku nie..itu kalo ada,akan tetapi kalo takdak,maknanya aku syok sendiri...


so bolehkan aku terima perubahan ini? adakah ini satu tindakan drastik? aku takleh nak menentang arus perubahan, kerna dunia sendiri sedang berubah...kalo aku menentang, maknanya aku nie jumud dan takut kpd perubahan..wallahualam, jika ia terbaik utk diri ini, insyallah, ia memudahkan perjalanan ini...


salam perubahan...



"the key to change is to let go of fear"


2 comments:

  1. changes is a must...tp depends kamu juga...changes arah yg buruk @ lebih baik...uwaaaaaaa

    ReplyDelete
  2. changes ke arah dua2 ler..hahah..baik amik,buruk amik..orait gak tuh..

    ReplyDelete