Friday, December 12, 2008

Inspired by heroes

dah dekat nak masuk january 2009 nie..apa pon takdak dalam hidup nie..cuma perkara yang berulang saja yg berlaku dalam hidup nie...ada apa2 signifikasi yg berlaku sepanjang 2008?...ya ada..tapi tak perlulah di perbesarkan..yang perlu dalam hidup ini..sentiasa melihat lebih jauh...sentiasa memikirkan apa seterusnya,apa yang berada di depan...dan meyakinkan diri utk berada pada tahap yang terbaik bila berada di depan...buat masa ini, takdak apa2 yg menarik dlm blog ini..

ini adalah tahap percubaan dan permulaan...jgn mengharap yg penulis ini adalah expert dlm menulis2 nie...

penulis byk mengikuti perkembangan penulisan2 dlm internet semenjak pasca reformasi..mmg ada daya tarikan utk penulis menceburkan diri utk menulis di internet. hari ini adalah jawapannya. wpon takdak byk info boleh dikembangkan dlm blog penulis,tapi bagi penulis itu sendiri ia merupakan kepuasan dan bole membantu menghabiskan masa depan objek lipat nie..

sbb itu penulis memberikan inspired by heroes..inspirasi semenjak 1998, hari ini baru memberanikan diri utk menulis disini...ia hadir dr pelbagai sudut..superhero spt superman,batman...politikus2 yg bermaharajalela di muka bumi ini, bintang2 sukan,film2 dan musikal..serta org2 yg terdekat dlm hidup yg byk mengajar arti hidup..


"If you want your life to be a magnificent story, then begin by realizing that you are the author and everyday you have the opportunity to write a new page " ,

Mark Houlahan

2 comments:

  1. welcome on board!!hehehe happy blogging!

    ReplyDelete
  2. on board eh..kurang2 fresh orange n hot dog ok jadi hidangan ok gak gakk...

    ReplyDelete