Sunday, June 14, 2009

Kena Kencingssss

salam june 09,
sedar2 dh half year pon...so kali ni aku nk bicara tentang perkara yg berlaku dlm tempoh 2 jam pertama slps waktu dinner aku...kali ni aku amik dinner kat luar sorang2..jarang aku wat mcm tuh..tapi bila kehendak diri, serta bila aku hilang arah tuju pada hari minggu, 14 june 2009 ahad..

hari ahad..hermm..biasanya kalo takdak call dari office, aku akan balas dendam untuk tido sepanjang hari..yela..sabtu mlm..aku habiskan masa kat luar...lepas futsal..lepak smpai pagi buta...
kalo laundry pon..aku tgk keadaan..kalo tak byk baju kotor dlm bakul..tak payahla...aku hold dulu..tggu agak2 aku rasa rajin tetiba..aku layanla laundry nie...hehe...

okie..kembali kpd subject di atas...
kena kencingsss...perkara ni biasa berlaku terhadap semua org..termasuk aku..mlm ni ahad...aku kena kencingsss...ni berlaku kat ampang point...kedai dvd..biasanya aku beli dvd kedai tuh..gambaq sumer cun melecur nye..kali ni apa yg tak betui nya aku tak tau la..aku tanya...gambaq angels and demons dan state of play dh ok lum? "mangkuk" tu ckp..gambaq dh ok..clear..tip top..so aku pon rembat la 2 keping dvd nie..kononya percaya bulat2...demmit...ye la...track record kedai tuh..mmg ok selama ni..kali ni jer yg buat aku bengang smpai tahap aku menulis kat blog peribadi aku nie!!! besok time lunch break..sah2 aku nk g kedai tuh..nk mintak tukar amik ler cete apa2 yg janji gamba dh clear...takda mcm 2 keping dvd ni..gambar out gilerr..biasala cetak rompaksss...aku tau..aku faham..tapi kalo nk kens aku pon...agak2 la...jgn smpai aku reportt kat kdn lakss...jgn smpai aku kecoh2 kan lelebih dlm blog aku ni laks...agak2 la...amboiiii..bukan main marah nampaknya...ye la..aku bukan apa..dah lama menunggu cete ni kuar...kalo tau mcm nie..baik aku layan kat cinema jer!!! tapi tu la..kalo layan kat cinema..byk laks adegan2 yg kena cut..sikit2 cut...

so i guess...tggu next weekend laks...apa kata mereka kalo transformers 2 kuar nanti..sah2 nanti dia ckp dh ok..."gambar dh ok bro, amik 3 dpt diskaun..." hehe...ni la...tokey kedai duk pusing2 supaya aku jadi tertawan ngn kata2...herrmmm...

No comments:

Post a Comment