Monday, July 13, 2009

Day in the life

aku rasa dh semacam ni..kalo mcm ni every weekdays, weekend pon..kalo slalu mcm nie..nauzubillah..aku tak mintak benda2 tak baik jadi kat aku..cuma kalo ckp jahat, cakap org tak berfitrah, cakap org jahil.."boleh mental mcm ni"..

apa aku leh buat skrg nie? sememangnya dh agresif untuk carik peluang baru..peluang yg lebih baik dari segala yg aku dpt hari nie.. bila d'fikirkan secara logik,itulah manusia..takkan pernah cukup apa yg dpt hari nie...tapi apa kata kalo kita minta yg lebih baik dari apa yg ada hari ni..perubahan ke arah yg lebih baik..itu sebenarnya yg aku mintak..

tekanan biasanya aku lepaskan selain dari melakukan perkara wajib dan sunat..
biasanya akan ku wajibkan diri aku menendang bola sepuas mungkin..menonton sebanyak yg mampu..bergelak ketawa seboleh mungkin...

tetapi aku sebenarnya missing something..kadangkala d'fikirkan umur mcm nie..sesuatu yg hilang..hehe...andaikan sahaja..pulang ke rumah..kosong..takda apa2..cuma tivi,astro,dvd,peti ais,washing machine,laptop,broadband..tilam..kipass..dinding...rokok..kucing sesat..

kalo aku duk ceritakan kisah ni kat org (dh berlaku ni) hehe..get life bro!!!

aku teringat kata2 dari sorang yg aku kenal masa kat tempat lama


"there's another life after work"...July 2006

No comments:

Post a Comment