Friday, April 9, 2010

2nd part of the year 2010

salam..
dah lama aku tak menulis..
takda apa yg menarik pon..life aku macam biasa...berlalu begitu sahaja...mutakhir ini aku melalui masa2 sukar dalam menyelesaikan kerja2 pejabat...makin bertambah dan bertimbun..perangai manusia pon makin menjadi2..aku byk berhubung dgn pelbagai perangai manusia..sehingga tahap aku cakap ok jer semua...never say no..hehe..nak buat lagu mana...dah resam budaya hidup dalam suasana yg pantas...

semasa aku menulis nie...winamp kat laptop ni duk putar lagu system of a down-lonely day!
meresap dalam jiwa kalo cuba memahami lirik2 ...selain kerja...takkan aku nk citer pasal kerja je..there's another life la baie!! wake up...pergi lihat di luar tingkap!!hehe..in some portion, saya mencuba utk mendptkn apa itu kehidupan...

kadang2 bila bersendirian, which is most of the time i guess!! hehe..ye la..housemates aku berbeda budaya serta waktu keja..dorang shift..aku office hour..aku bangun dorang masih tergolek lagi...aku pulang dorang kadang2 dh ada..kadang aku pulang rumah gelap lagi...masa kehidupan aku byk aku habiskan depan laptop..bila agak kebosanan smpai tahap dah beberapa kali dalam masa 15mins aku refresh website yg popular facebook.com hehe..aku keluar bilik! tonton astro..kadang2 sangkut berjam2 kalo ada muvi2 best..kadang 30mins aku kembali ke bilik aku..hahah!! bosan bukan rutin aku kan! maaf..heheh..tapi itulah realiti..

mula berjinak2 dgn golf..sukan yg paling aku tak suka selain dari badminton..last2 melekat jugak..selama 2 hari je..hahah..lepas dari tu aku tak main..masa itu emas..time bila nk main? tapi serius aku cakap..mmg setan la golf nie..boleh ketagih bai!...heheh...ok..sebenarnya...tatacara dan aturcara cerita aku ni tak ikut point..apa yg terlintas je aku terus menulis....

semlm...setelah melalui dan sedang2 masih melalui masa2 sukar di pejabat..setiba d rumah...aku melihat surat berdaftar dari sebuah organisasi yg mmg meletup! wah..sukar d percayai..tapi itula...that's...this is wut im waiting for!! almost there..kalo dalam probability terms...it is 70% dah..hehe..insyallah...wish me luck guys! nah..tgk dlm tulisan aku pon dah terbawa2 budaya laporan prestasi jualan yg aku jaga tuh..heheheh...

bila aku buat post mortem secara rambang ttg life nie..jiwa kita kosong...sepi dan tiidak tau ke mana arah tuju..ialah bg aku satu sahaja..kita missing ialah kekuatan ilmu agama dan amalan kita terhadap agama...roh jiwa kita kurang sebenarnya benda2 mcm itu..pengisian kita masih kurang...

what's exactly women want from men?
yang ini aku masih terkial2...memiimpin mereka dan tidak mengikut kehendak mereka 100%?
hhehe...sebenarnya aku gagal lagi niee..cuba memahami mereka...hehe...kadang2 rasa mcm susah..kadang2 rasa mcm tak boleh blah...kadang2 rasa wow!! kadang...nah kau...kena balik!! tapi bagi aku..mengenali seseorng ialah proses menjana ilmu pengetahuan ttgh mereka...hehe..im sorry

okla..buat masa ini...mata pon dh layu...

salam

No comments:

Post a Comment