Wednesday, July 14, 2010

Seperti hidup kembali!

Arghhh! akhirnya aku kembali!! kembali menulis..kebosanan tahap melampau..
dah masuk 15 hari aku duduk rumah sewa baru yg agak mewah..siap ada swimming pool..mmg mewahh..masuk hari 15 hari aku masih belum sentuh swimming pool yg betul2 kalo bukak sliding door terus nampak..

berbalik kpd ntah apa2 aku nk tulis skrg nie..buntu pon ada...takda storyline ..takda plot, takda issue..balik2 benda yg sama...taktala saat aku merepek ni, aku mendengar lagu2 oldies ...tetiba nk kembali ke zaman dulu kala..bagi aku lagu2 lama lebih bertahan lama nk dgr..nak ulang byk kali pon aku ngak kisahh...

idea dah dtg...ok part pertama aku nk share apa berlaku sepanjang bulan pertama Q3, 2010:

1-Pertukaran department
secara tetiba, telah berlaku percaturan baru dalam kancah organisasi majikan aku!..secara tetiba..dalam masa bbrp jam aku menerima panggilan dari head of department tersebut...dalam masa bbrp minutes, aku diarahkan turun mengadap beliau...tak sampai bbrp minutes mengadap beliau, assignment pertama diserahkan pd aku..sampai hari ini, routine tasks aku, assignment baru bergerak seiring..mcm tu la kerja..tidak ada apa yg hebat..kecuali kerja..hehe..

2-Dari Melati ke Wangsa Maju
Awal bulan July 2010, aku berpindah ke rumah sewa baru..seperti tertera di awal artikel ini...so aku tidak akan detailskan ...cuma saat ini, bila dah lama tak menonton televisi tanpa Astro ni, kadang jenuh jugak nk survive mlm2 mcm nie...tak habis2 kacau org kat facebook, dan menonton apa jua simpanan dalam external hardisk!....

3-BolaSepak
Dan masuk minggu ke4 ni..dah lama aku tidak masuk court futsal..sejak World Cup Fever..berharap weekend ni bermula kembali..ayuh kawan2..marilah bersukan...badan dah naik nie..tak risau ke seluar ketat nanti..

4-Movies
Dah lama tak jejak kaki ke panggung..akhirnya last weekend aku dan somebody pegi menonton..
aku ni tak pandai entertain org..agak direct cara aku utk entertain org....sesape yg mengenali aku dgn dekat..mereka tahula...
Twilight Saga: Eclipse..sangat tidak menghiburkan! tolongla pada2 yg suka akan sesebuah cerita yg mempunyai cerita, jgn tonton ini..tapi jika anda seseorg yg tak kisah jalan cerita, janji hero dan heroin nya tip top dan terbaekk..maka tiada halangan! memandangkan kebosanan menonton muvi tersebut..mcm terseksa jugak la nk abiskan...harus ada backup plan...terlihat tertengok trailer cerita baru J-Lo (aku tak suka perempuan ni) dan lakonan begitu sahaja actornya..film The Backup Plan..boleh tahan jalan cerita..tapi yg biasa menonton film2 romantic comedy yg dibikin dari Hollywood, ini adalah salah satu nya juga! layan aje..janji boleh hiburkan hati ..padahal pada masa yg sama, ada ajer cerita2 lain..tapi payah nk dpt tiket..Knight&Dale ok jugak kalo ikut rating, but tak dpt tiket..aduhh mcm bosan jer artikel merepek aku kali nie...takpalaa..syok sendiri punya fasal...

ok...rasanya nk stop setakat nie!

"Getting bored is not allowed"






No comments:

Post a Comment